Ana içeriğe atla

Faydalı Bilgiler




Merhaba blog sever dostlar;

Yapılması kolay olan basit fakat faydalı bir içecek tarifi vereceğim. Belki bu tarifi biliyorsunuz belki de hiç duymadınız. 

Göbek basen eriten, kabızlığı gideren süper bir tarif. Bir şişe maden suyunu yarım su bardağı yoğurtla karıştırın. Varsa taze nane ekleyin.

Uyumadan 3-4 saat önce için. Hem yağları yakar hem de uykuyu düzenler. Dilerseniz içine buz ekleyebilirsiniz.



Suyumuzu da limonlu içersek bakın neler olur;

_Bağışıklık sistemini güçlendirir
_Kanı temizler
_Kırışıklık ve lekeleri azaltır
_Vücut sıcaklığını dengeler
_Kilo verdirir
_Boğaz enfeksiyonlarını iyileştirir
_Solunumu rahatlatır
_ph değerini dengeler 
_Diş ağrılarını dindirir
_İstenmeyen maddeleri vücuttan atar

Yorumlar

  1. Yayınlarınızı takip ediyorum ve çok beğeniyorum. Sitenizde çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende sizi takibe aldım. Sevgiler :)

      Sil
  2. Tadı da çok nefis oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. Limonlu su aynı zamanda alkali olmamızı sağlıyormuş. Bunu uyguluyorum :) ama yoğurt ve süt beni anında şişiriyor, gaz yapıyor. :( Güzel bilgiler çok beğendim. Sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ayran yaparken yoğurdu biraz daha az kullanıp, maden suyunu fazlalaştırın. Maden suyu şişkinliği de alıyor. Limonlu suya devam :) Sevgiler

      Sil
  4. Gercekten cokgüzel tarifler 🙂

    YanıtlaSil
  5. Kilom yerinde ama deneyeceğim bunu.Merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin bence de, çok güzel tarif. zararı olmaz :)

      Sil
  6. madensuyu ve yoğurdun içine limon da koyabili miyizzz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemedim canım ama tat olarak limon pek iyi gitmez karışıma. İçinde nane de var. İstersen deneyip buradan bize paylaşabilirsin. Ben her şeyi karıştırıp içemiyorum öyle. :)

      Sil
  7. Limonlu su icecegim diyorum kalıyor sonra hep.. Eline sağlık teşekkürler bilgiler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.😊 Sürahiye hazırlayın bittikçe tekrar yapın. 😊 Hazır olunca daha kolay içersiniz. Sevgiler 😊 💙

      Sil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim, en kısa zamanda cevaplayacağım

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deterjanların Zararları Nedir ?

Merhabalar ;  Hepimiz daha doğrusu biz  hanımlar  evlerimize o kadar çok özen gösteririz ki temizlik için kendimizi resmen yıpratırız. Kullandığımız deterjanların zararı da cabası. Temizliği hasta olmak için değil, hastalıktan korunmak için yapıyoruz. Ancak kullandığımız temizlik maddeleri sıvı el sabunları, deterjanlar, şampuanlar çamaşır deterjanları bol köpük daha parlak daha beyaz, daha yumuşak gibi sloganlarla yapılan temizlikler görünürde kirliliği temizlerken işin arka planında temizlenemez kirlilikler yani kimyasal kirlilikler bırakmaktadır. Norveçli araştırmacılar 6 bin kadını 20 yıl izleyerek yaptıkları çalışma sonucu temizlik malzemelerindeki zararlı maddelerin akciğer fonksiyonlarını bozduğunu zararın 10- 20 yıl boyunca günde 20 adet sigara içmenin verdiği zarar kadar olduğunu gösterdiler. Kimyasal dezenfektan ve temizleyicilerin tiroid kanseri ile bağlantısı var ; Yale üniversitesince yapılan yeni bir çalışma, işleri gereği kimyasal temizleyici, dezenfekt

Vitiligo

Merhabalar; 30'lu yaşlarda '1997 ' yılında  cildimde ufak bir beyazlıkla  başlayan daha sonra yüzüme yayılan kollarımda, ayaklarımda,ellerimde ilerleyen hiç bir zararı olmayan fakat görünüş olarak farklı oluşu yüzünden diğer insanların dikkatini çeken vitiligodan bahsedeceğim size.  Vitiligo annemin halasında  ve dayımda olduğu için genetik olarak bende de görüldüğünü düşünüyorum. Ten rengimin beyaz oluşu sayesinde kışın fazla belli olmuyor. Yazın beni gören bu lekeler ne diye sorabiliyorlar :)    Çevremde de  hastalığa daha genç yaşta hatta çocukluk da yakalanan bir çok kişiyle karşılaştım.  İlk tedavimi Edirne tıp fakültesinde çok iyi bir profesör yapmıştı. Güler yüzlü bir doktordu. İlaçları kullanırken stres yapmayacaksın diye tembihlemişti.  Krem ve iğne ile yaptığı tedaviye hastalığım cevap vermiş, iyileşmiştim.Benimle birlikte kendisi de çok sevinmişti. Fakat bir kaç sene  sonra hastalık tekrarladı maalesef. Fakat ne doktoru bulabildim ne de ilaçları

Kudret Narı

Kudret Narı Meyvesi Merhaba sağlık Dostları Kudret Narı meyvesini manavlarda ve bir çok yerde görüyoruz. Faydaları ve kullanış şeklini biliyor muyuz acaba? Gelin hep birlikte nasıl kullanılıyor nelere faydası varmış bir bakalım : Ülkemizde Papara yada acayip Elma ismiyle anılan kudret Narının Ana vatanı Hindistan. Tropikal bir bitki. Tohumları da yağ ve macun olarak kullanılıyor. Ülkemizde daha çok Ege bölgesinde yetiştiriliyor. Mineraller ve vitaminler açısından zengin, çok şifalı ve faydalı olan bu bitkinin kullanışı nasılmış bir bakalım:  Kudret narı macunu: Öncelikle çekirdeklerini çıkartıyoruz, 2 adet meyvesini eziyoruz. Yarım kavanoz balın içerisine ekliyoruz. Bu macunu sabah ve akşam aç karnına bir tatlı kaşığı tüketebiliriz. Cilt sorunu olan bölgelerinize sürebilirsiniz. Kudret Narı yağı: Olgunlaşmamış bir adet kudret narı ufak parçalar halinde doğrayıp, yarım litrelik kavanoza koyuyoruz. Üzerine zeytin yağı koyuyoruz. Bir kaç hafta kudret narı içerisinde yumu